Infolinia czynna w dni robocze w godz. 9:00-17:00.  Zadzwoń (+48) 88 615-88-32

Gwarancja

Wszystkie oferowane w sklepie nais.net.pl produkty są nowe i posiadają gwarancję! Okres gwarancji wyszczególniony jest w opisie każdego produktu.

Zamówione towary wysyłane są zawsze wraz z dowodem zakupu oraz kartą gwarancyjną, zawierającą warunki gwarancji.

Co należy zrobić, aby zachować prawo do skorzystania z gwarancji?

Prosimy, po otrzymaniu przesyłki zachowaj dowód zakupu paragon lub fakturę VAT oraz gwarancję (w przypadku towarów, do których była dołączona oddzielna drukowana karta gwarancyjna). Są one niezbędne w przypadku zgłaszania wszelkich reklamacji czy też zwrotu towaru.

Zalecamy także zapoznanie się z warunkami gwarancji, znajdującymi się w załączonej karcie gwarancyjnej, w instrukcji lub na stronach internetowych producentów.

Jeśli zdarzy się, że wykryjesz wadę w towarze zakupionym w sklepie NAIS-NET (który jest objęty gwarancją producenta), bardzo prosimy o skontaktowanie się bezpośrednio z najbliższym serwisem, wskazanym w karcie gwarancyjnej.

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl