Infolinia czynna w dni robocze w godz. 9:00-17:00.  Zadzwoń (+48) 88 615-88-32

Reklamacja towaru

Jeżeli otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub popsuje się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego. Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Szczegółowe warunki gwarancji są określone w dokumencie gwarancyjnym, który otrzymasz wraz z towarem.

Aby Twoja reklamacja została rozpatrzona, powinieneś/powinnaś spełnić następujące warunki:

  • do zwracanego produktu dołącz kopię lub oryginał faktury/paragonu wraz z kartą gwarancyjną jeśli została wydana,

  • opisz powód reklamacji (wykryte wady produktu,okoliczności wykrycia wady, datę wykrycia wady)

  • podaj adres do korespondencji email lub numer telefonu do kontaktu
  • zapakuj produkt najlepiej w oryginalne opakowanie tak aby nie został uszkodzony w trakcie transportu

Informujemy również, że zastrzegamy sobie prawo do nie przyjmowania żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

Reklamowany produkt zostanie sprawdzony i w razie stwierdzenia występowania opisanej usterki wymieniony na inny, pełnowartościowy, a w przypadku, kiedy nie będzie to już możliwe (z powodu wyczerpania nakładu lub przyczyn niezależnych od NAIS-NET), zaproponujemy inny produkt dostępny w naszym sklepie lub zwrócimy pieniądze.

Gdzie należy odesłać towar?

Wszystkie reklamacje towarów zakupionych w sklepie prosimy kierować bezpośrednio na adres:

NAIS-NET,
ul. Nasienna 10
95-050 Konstantynów Łódzki

z dopiskiem "Reklamacja".

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl